טיולי ג'יפים בגליל

טיולי ג'יפים בגליל מציעים לכם את כל מה שאתם צריכים כדי ליהנות מהרפתקה מיוחדת בזמנכם הפנוי ביום שרבי או סתם יום של סוף שבוע. הנה המידע וגם כמה טיפים בנושא.




הקיץ כבר כאן באופן רשמי, ואיתו מגיעות שלל אטרקציות שלא יכולנו או שהיה קשה מאוד לעשות אותן במהלך חודשי החורף והאביב. טיולי ג'יפים בגליל היא אחת האטרקציות האלה, ואם חיכיתם בקוצר רוח לבואו של הקיץ כדי לעשות טיול שכזה, עכשיו זו ההזדמנות שלכם!
אם אתם אוהבים את הטבע, אבל לא ממש טיפוס של טיול רגלי בטבע, טיולי ג'יפים בגליל הם הדרך הכי טובה לשלב בין תצפית על נופים מרהיבים לבין אטרקציה אתגרית מיוחדת. כידוע, ישראל כולה, ובפרט אזור הגליל, מציעה נופים עוצרי נשימה ויש אותם בשפע. כאשר מגיע הקיץ כדאי לנצל את הימים החופשיים כדי להשקיף על אותם נופים. במהלך טיולי ג'יפים באזור הגליל, אפשר גם ליהנות מאטרקציה מיוחדת במינה ובו זמנית לשטוף את העיניים אל מול כמה מהנופים המרהיבים של ישראל.

טיולי גי'פים – איך זה עובד?

טיולי ג'יפים באזור הגליל הפכו להיות טרנד כאן אצלנו בישראל, בעיקר בשל העובדה שאין הרבה אטרקציות אחרות שגם הן אתגריות, לפחות לא על היבשה.



ולמרות הפופולאריות שלהם, הרבה אנשים אינם יודעים איך כל זה מתבצע כיוון שמעולם לא היו בטיול שכזה. אם אתם מתכננים טיול ג'יפים משפחתי או עם החברים שלכם, ואתם רוצים להגיע מוכנים, הנה לפניכם הצורה שבה הכל מתנהל:
  • מגיעים ונרשמים או פונים להנהלה כדי לאשר הזמנה שבוצעה מבעוד מועד
  • עוברים תדרוך בטיחותי לפני תחילת הנסיעה
  • אם הרכב הנוסעים כולל הרבה משתתפים, מתחלקים לקבוצות, כאשר כל קבוצה תהיה בג'יפ אחר
נשמע פשוט, וזה אכן כך. כמובן שרק מי שיש לו רישיון נהיגה ועומד בתנאים שהחברה דורשת, למשל גיל מסוים או ותק מסוים של רישיון נהיגה.

יחד עם זאת, יש כמה דברים שכדאי לכל אחד מכם לבדוק, עוד בטרם אתם עושים את ההזמנה:
  1. יש לבדוק האם לחברה שמציעה את טיולי הג'יפים יש ביטוח שמתאים מתאים לגיל של הנהג ולוותק שלו.
  2. יש לבדוק את הוותק והניסיון של המדריכים בחברה המציעה את הטיולים, ובפרט את המקצועיות והוותק של החברה עצמה.
  3. וכמובן, צריך לבחון את המצב המכני של הג'יפים שמיועדים לצאת לשטח.